جو بائیڈن کی ڈیجیٹل ٹیم میں کشمیری نژاد عائشہ شاہ شامل

 
جو بائیڈن کی ڈیجیٹل ٹیم میں کشمیری نژاد عائشہ شاہ
 
واشنگٹن(ویب ڈیسک )
کشمیری نژاد عائشہ شاہ نے امریکہ کے نو منتخب صدر جو بائیڈن کی وہائٹ ہاس آفس آف ڈیجیٹل اسٹریٹیجی کی ٹیم میں سینیئر عہدہ حاصل کیا ہے۔
امریکہ کے نو منتخب صدر جو بائیڈن نے پیر کو اپنے وہائٹ ہاس آفس آف ڈیجیٹل اسٹریٹیجی کے اراکین کا اعلان کیا ہے جہاں  مقبوضہ کشمیر میں پیدا ہونے والی عائشہ شاہ نے ایک اعلی پوزیشن حاصل کی ہے۔
بائیڈن ٹرانزیشن ٹیم کے ایک اعلامیے کے مطابق عائشہ شاہ کو وہائٹ ہاوس آفس ڈیجیٹل اسٹریٹیجی میں پارٹنرشپ مینیجر کے عہدے پر فائز کیا گیا ہے جس کی سربراہی ڈیجیٹل اسٹریٹیجی کے ڈائریکٹر روب فلہیرٹی کریں گے۔ساوتھ ایشین وائر کے مطابق لوئسیانا میں پرورش پانے والی عائشہ شاہ اس سے قبل بائیڈن ہیرس مہم میں ڈیجیٹل پارٹنرشپ مینیجر کے طور پر خدمات انجام دے رہی تھیں۔ فی الحال وہ اسمتھ سونیون انسٹی ٹیوشن میں ایڈوانسمنٹ ماہر کی حیثیت سے خدمات انجام دیتی ہیں۔
اس سے قبل عائشہ شاہ نے جان ایف کینیڈی سینٹر برائے پرفارمنگ آرٹس کے کارپوریٹ فنڈ میں اسسٹنٹ مینیجر کی حیثیت سے کام کیا جس نے صدارتی یادگار کی پہلی بار توسیع کی حمایت کی۔
عائشہ شاہ نے بوی، ایک مربوط مارکیٹنگ فرم میں اسٹریٹیجک مواصلات کے ماہر کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دے چکی ہیں جو معاشرتی اثرات کے مواصلات میں مہارت حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ اسپٹ فائر حکمت عملی پر بھی مہارت رکھتی ہیں جہاں انہوں نے غیرمنفعتی طور سے پاپ کلچر کو معاشرتی تبدیلی کے ذریعے کے طور پر استعمال کیا ۔
ڈیجیٹل اسٹریٹیجی کے وہائٹ ہاوس آفس کے دیگر اراکین میں برینڈن کوہن (پلیٹ فارم مینیجر)، مہا گھندور (ڈیجیٹل پارٹنرشپ مینیجر)، جوناتھن ہیبرٹ (ویڈیو ڈائریکٹر)، جائم لوپیز (ڈائریکٹر پلیٹ فارم)، کراہنا میگ ووڈ (تخلیقی ڈائریکٹر)، پیٹزر (ڈیزائنر)، اولیویا رازنر (ٹریولنگ کنٹینٹ ڈائریکٹر)، ربیکا رنکیوچ (ڈپٹی ڈائریکٹر آف ڈیجیٹل اسٹریٹیجی)، کرسچن ٹام (ڈپٹی ڈائریکٹر ڈیجیٹل اسٹریٹیجی) اور کیمرون ٹرمبل (ڈائریکٹر ڈیجیٹل منگنی) شامل ہیں۔

Editor

Next Post

کورونا وائرس کی نئی قسم بھارت پہنچ گئی، 6 مریض اسپیشل کمروں میں علیحدہ علیحدہ قرنطینہ

منگل دسمبر 29 , 2020
نئی دہلی (ویب ڈیسک) کورونا وائرس کی نئی قسم بھارت پہنچ گئی، 6 مریضوں کو اسپیشل کمروں میں الگ الگ رکھ دیا۔ نئی قسم کے کورونا کے تین مریض بنگلور، دو حیدرآباد اور ایک پونہ میں سامنے آئے، یہ افراد حال ہی میں برطانیہ سے لوٹے تھے۔ ہر مریض کو […]