پاکستان بھارت کی سازشوں سے پوری طرح آگاہ ہے: وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی

ابوظہبی (ویب ڈیسک)

وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے بھارت کے مذموم عزائم سے پردہ اٹھاتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت پاکستان میں سرجیکل سٹرائیک کی تیاری کر رہا ہے۔

ابوظہبی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان بھارت کی سازشوں سے پوری طرح آگاہ ہے۔ ہم پرامن ملک ہیں، تاہم ازلی دشمن بھارت نے کوئی کارروائی کی تو بھرپور جواب دیا جائے گا۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ بھارت اندرونی حالات سے توجہ ہٹانے کے لیے خطرناک کھیل کھیلنا چاہتا ہے۔ پاکستان میں دہشتگردی کو ہوا دینے کی کوششیں بھی کی جا رہی ہیں۔

وزیر خارجہ نے اپنی پریس کانفرنس کے دورا مقبوضہ جموں وکشمیر کی صورتحال اور بھارت میں اقلیتوں سے امتیازی سلوک پر بھی تشویش کا اظہار کی۔

دوسری جانب مشیر قومی سلامتی معید یوسف نے کہا ہے کہ پاکستان کے خلاف سرجیکل سٹرائیک کی بھارتی سازش کی قابل اعتماد معلومات موجود ہیں۔

معید یوسف کا کہنا تھا کہ بھارت اپنے کرتوت بے نقاب ہونے پر پریشان ہے، اس لئے اس کی مایوسی مضحکہ خیز سطح پر پہنچ چکی ہے۔ ہم نے دنیا کو آگاہ کر دیا ہے کہ پاکستان بھارت کے عزائم کو جانتا ہے۔

مشیر قومی سلامتی کا کہنا تھا کہ کچھ ممالک اس سے پہلے سے آگاہ تھے۔ دنیا کو یاد رکھنا چاہیے کہ امن ایک اجتماعی ذمہ داری ہے۔ دنیا کو چاہیے کہ وہ بھارت کو خطے کو غیر مستحکم کرنے سے روکے۔

ان کا کہنا تھا کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ پاکستان پرامن ملک ہے۔ تاہم پاکستان کو اشتعال دلایا گیا تو مسلح افواج جارحیت کو ناکام بنانے کے لیے تیار ہیں۔

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.