لاہور سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ ڈویلپمنٹ اتھارٹی کا گرینڈ نیلامی سے قبل کامیاب پری بڈ انٹرایکٹو سیشن کا اہتمام

لاہور سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ ڈویلپمنٹ اتھارٹی کا گرینڈ نیلامی سے قبل کامیاب پری بڈ انٹرایکٹو سیشن کا اہتمام

لاہور- (ویبب نیوز )

لاہور سنٹرل بزنس ڈسٹرکٹ ڈویلپمنٹ اتھارٹی (LCBDDA) جسے سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ پنجاب (CBD پنجاب) بھی کہا جاتا ہے اسلام آباد، کراچی اور لاہور میں پری بڈ انٹرایکٹو سیشن کا کامیاب انعقاد کیا۔ ایل سی بی ڈی ڈی اے پاکستان کی شہروں کو جدید بنانے اور اس طرح ملک میں پہلی بار کاروباری انفراسٹرکچر کی تعمیر کے لیے اپنے وسائل پر بہترین طریقے سے کام کر رہا ہے۔

ان انٹرایکٹو سیشنز میں تین بڑے شہروں کے قابل ذکر ڈویلپرز، سرمایہ کاروں، ریئلٹرز اور دیگر متعلقہ اسٹیک ہولڈرز نے شرکت کی۔ ایونٹ کی میزبانی سی بی ڈی پنجاب کی کمرشل ٹیم نے ”لاہور پرائم” کی آئندہ نیلامی کی تفصیلات شیئر کرنے کے لیے کی جہاں 5 کمر شل پلاٹ 7 ستمبر 2021 کو لاہور میں اوپن نیلامی کے لیے شیڈول کیے گئے ہیں۔ ان پلاٹوں کا مقام مین بلیوارڈ گلبرگ، کلمہ چوک اور فیروز پور روڈ سے ملحق ہے۔


ایل سی بی ڈی ڈی اے پارلیمنٹ کے ایکٹ کے ذریعے تشکیل دیا گیا تھا اور اسے حکومت پنجاب کی مکمل حمایت حاصل ہے۔ اس میگا ہائی رائز ڈویلپمنٹ پروجیکٹ میں بلڈرز کے لیے تعمیراتی سائٹس کے فلور ایریا ریشو (ایف اے آر) کے ساتھ انتہائی سازگار قانون ہے۔

محمد عمر، ایگزیکٹو ڈائریکٹر کمرشل نے اس حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا ”سی بی ڈی پنجاب ممکنہ سرمایہ کاروں /بولی دہندگان، مقامی اور بین الاقوامی دونوں کو مخصوص جائیداد کی پیشکش کرتے ہوئے قومی خزانے میں ایک پرامید شراکت دار ہے۔ یہ میگا پروجیکٹ یقینی طور پر پاکستان کو عالمی کاروباری اضلاع کی فہرست میں ڈال دے گا۔”

قومی اور بین الاقوامی معروف سرمایہ کاری گروپوں اور ڈویلپرز کے بولی دہندگان ان تجارتی پلاٹوں کے لیے بڑی دلچسپی دکھا رہے ہیں۔ ایل سی بی ڈی ڈی اے کا مقصد پاکستان کے معاشی نمو کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کرنا ہے تاکہ لوگوں کو روزگار کے مواقع اور اپنے کاروبار کے لیے سازگار ماحول کی طرف راغب کیا جا سکے۔ سمارٹ سٹی تصورات کے وژن کے ذریعے، ایل سی بی ڈی ڈی اے نے حیرت انگیز اقدامات کیے ہیں جن کا منصوبہ سی بی ڈی پنجاب اور اس کے ارد گرد پھیلے ہوئے شہریوں کے فائدے کے لیے ہے۔سی بی ڈی نے کلائنٹس کے تمام سوالات کے حل کے لیے فاسٹ ٹریک ون ونڈو کی سہولت بھی شروع کی ہے۔ وہ اپنے صارفین کو واجبات جمع کرنے، قبضہ لینے، عمارت کے منصوبوں کی منظوری وغیرہ کے عام مسائل پر مدد کریں گے۔
٭٭٭