ایل سی بی ڈی ڈی اے  کا  این ایل سی کے ساتھ سائٹ ڈویلپمنٹ بریفنگ سیشن کا انعقاد

ایل سی بی ڈی ڈی اے  کا  این ایل سی کے ساتھ سائٹ ڈویلپمنٹ بریفنگ سیشن کا انعقاد

لاہور  (ویب نیوز )  "لاہور پرائم” لاہور سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ ڈویلپمنٹ اتھارٹی (ایل سی بی ڈی ڈی اے) کا ایک پروجیکٹ جسے سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ پنجاب (سی بی ڈی پنجاب) بھی کہا جاتا ہے، نے این ایل سی کے سینئر عہدیداروں کے ساتھ سائٹ ڈویلپمنٹ کے کام کے لیے ایک بریفنگ سیشن کی میزبانی کی۔

لاہور میں ایک کھلی نیلامی میں 5 پرائم پلاٹوں کی کامیاب گرینڈ نیلامی کے بعد،  سی ای او، ایل سی بی ڈی ڈی اے-عمران امین نے ٹیم سی بی ڈی کے ساتھ این ایل سی، ڈی جی – میجر جنرل یوسف جمال سے سائٹ پر ترقیاتی کاموں پر تبادلہ خیال کے حوالے سے بریفنگ سیشن کے لیے ملاقات کی۔ ڈی جی،این ایل سی اور سی ای او، ایل سی بی ڈی ڈی اے نے سائٹ پر درخت بھی لگائے۔


اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے سی ای او، ایل سی بی ڈی ڈی اے، جناب عمران امین نے کہا: ”لاہور پرائم تعمیرات کے میدان میں ایک نئی شروعات کی علامت ہوگا۔ ٹیم سی بی ڈی اس منصوبے کی کامیابی کے لیے ہر ممکن کوشش کر رہی ہے اور پوری امید ہے کہ اس سے تمام اسٹیک ہولڈرز کے روشن مستقبل کو فائدہ پہنچے گا۔”

لاہور سینٹرل بزنس ڈسٹرکٹ ڈویلپمنٹ اتھارٹی (ایل سی بی ڈی ڈی اے) حکومتی نقطہ نظر کے مطابق ہے جو قومی خزانے فائدہ پہنچانے کا عزم رکھتاہے۔

سی بی ڈی، اعلی اقتصادی سرگرمی والے علاقوں میں لوگوں کی معاون آمدنی کے لیے مناسب ماحولیاتی نظام اور بنیادی ڈھانچہ فراہم کرے گا۔ یہ شراکت ممکنہ طور پر بڑھ سکتی ہے کیونکہ پاکستان معاشی نمو پر بلند ہے۔ شہری گروپ، مرکزی کاروباری اضلاع (CBDs) کی موجودگی میں، دفتر کی سہولیات اور کاروباری مراکز نئے مواقع لے کر آئیں گے۔
xxx