Infinix نے پاکستان میں INBook X1 سیریز کا اعلان کر دیا

Infinix نے پاکستان میں INBook X1 سیریز کا اعلان کر دیا

لاہور ( ویب نیوز )

پاکستان کے معروف اسمارٹ فون برانڈ Infinix نے آج اپنی نئی لیپ ٹاپ سیریز – INBook X1 لانچ کرنے کا اعلان کیا ہے۔ Infinix پاکستان میں اپنے نئے لیپ ٹاپ INBook X1 کے آغاز کے ساتھ ایک نئے پراڈکٹ رینج میں داخل ہو رہا ہے۔شاندار کارکردگی کے ساتھ ایک خوبصورت، پتلا اور ہلکا پھلکا ڈیزائن انٹیل اور مائیکروسافٹ کے ساتھ مل کر کام کرتا ہے۔ پریمیم لیپ ٹاپ Intel 10th gen CPUs اور 1080p IPS ڈسپلے کے ساتھ آتا ہے۔ INBook X1 3 اقسام میں آتا ہے: کور i3، کور i5، اور کور i7 جس کی قیمت 79,900 روپے سے شروع ہوتی ہے۔

”اسمارٹ فون صارفین کے حوالے سے اپنی مہارت کا فائدہ اٹھاتے ہوئے، ہم اپنی پہلی لیپ ٹاپ سیریز شروع کرکے انٹیل اور مائیکروسافٹ کے ساتھ ایک نئے دور میں داخل ہونے پر بہت خوش ہیں۔ یہ نہ صرف برانڈ کے لیے ایک اہم سنگ میل کی علامت ہے، بلکہ یہ ہمارے عالمی صارفین سے وابستگی کی بھی نشاندہی کرتا ہے۔” سی ای او، Infinix پاکستان – Joe Hu۔

صارفین کی ضروریات کو مد نظر رکھتے ہوئے، Infinix اپنی پہلی لیپ ٹاپ سیریز شروع کرکے فخر کے ساتھ ایک نئے دور میں داخل ہورہاہے۔ اس کا آغاز کرنے والا INBook X1 پہلے ہی متوقع طور پر پہلے سے کہیں زیادہ مضبوط مدمقابل نظر آرہا ہے۔ Infinix INBook X1 کمپنی کا پہلا لیپ ٹاپ ہے جسے اس نے عالمی سطح پر اپنے صارفین سے بھرپور محبت اور اعتماد حاصل کرنے کے بعد پاکستان میں لانچ کیا ہے۔ INBook تین اقسام میں دستیاب ہوگا ایک کور i3-1005G1 CPU، RAM 8GB، SSD GB 256، دوسرا Core i5 کے ساتھ، اور تیسرا Core i7-1065G7،
16 GB RAM، اور 512 GB SSD Pro۔

Infinix INBook X1 آنے والے دنوں میں ڈیبیو کرے گا اور یہ پری آرڈر کے لیے دستیاب ہوگا۔ صارفین جلد ہی اس پریمیم معیار کی مصنوعات کو استعمال کر سکیں گے۔ لیپ ٹاپ 3 اقسام میں دستیاب ہوگا جس کی قیمت روپے ہے۔ کور i3 کے لیے 79,000 روپے۔ کور i5 کے لیے 99,900 روپے اور X1 پرو کور i7 کے لیے137,999 روپے۔ Infinix کے شائقین اسے اپنی ریٹیلر ویب سائٹ Daraz.pk سے جلد ہی ایک خصوصی اورڈسکاؤنٹپر آرڈر کر سکتے ہیں۔